Marea familie a Bășineștilor

Ca să scap de mirosul pestilențial al bășineștilor, miros care trece de sticla aparatului tv, m-am refugiat pe Antena3. Nu că i-aș iubi în mod deosebit (mai ales că de azi dimineață urmăresc emisiunile Paulei Rusu care nu scapă nici un prilej să-i atace pe liberali, și pe Crin în mod special) ci pentru că, în ultimul timp, A3 n-a mai fost vizitată de portocalii. Și, nu știu ce am, dar cum văd o insectă portocalie cum o înțep în insectar (sau “Bugs Collection” ca să fiu mai “trendy”). Se pare că situația s-a schimbat … tot mai multe naramze, noroance și pomeranțe vin la A3. Invitat la o emisiune cu subiectul “impozitul pe pensii”, in astă dimineață, Cristian Petrescu, membru frezat și fezandat al  partidului bășineștilor nu găsește un mai bun prilej decât să înceapă discuția cu atacuri la adresa celorlalți invitați că nu vor să înghesuiască toți parlamentarii într-o singură și minunată garsonieră (deh, sarcină de partid). Apoi, înghesuit, chiar el, în interiorul subiectului privind impozitarea pensiilor … mă aburește iar cu dreptatea socială și cu pensiile nesimțite. Eu, ca pensionar nesimțit, disciplinat, cu armata făcută, mă uit pe “futurașul” (vine de “future”-viitor) de pensie și văd că pensia mea e și mai nesimțită decât credeam și că plătesc un impozit de aproape 500 de lei la care trebuie să adaug și cei aproape 200 de lei pentru CAS (sau CBLAS – cum scrie pe “futuraș”). În schimb, mătușa mea “personală” care e în serviciul meu de subzistență, la pensia ei de 700 de lei nu plătește nici impozit nici asigurări de sănătate … am și “futurașul” ei în față.

Acum am priceput … că-s priceput. PORT O CALĂ futuristă în sufletu-mi bolnav de pacient în convalescență (vorba lui Boc). PORT O CALE de ieșire din criză cu mine de atâta timp și nu știam. Cei 700 de lei pe care-i plăteam ca impozite și pe care eu, prostu’ de mine, credeam că se duc în cei 700 de lei ai pensiei mătușii … se vor duce de acum la bășineștii Udrea, Videanu, Berceanu, Boc. Iar mătușă-mea, tot are 90 de ani, “iese din sistem”. Din ăla al pensiilor nesimțite, după cum spunea domnul din poză.

– Ce faceți măi băieți ? – Bășinim Măria Ta ! – Să bășiniți bine !

10 Responses to “Marea familie a Bășineștilor”

  1. daurel Says:

    Poate are mai multa minte Parlamentul…Cat o sa mai fie ceva opozitie…

  2. Petrişor Says:

    @Chat noir

    Să fim serioşi, Paula Rusu este o habarnistă în a modera o emisiune de televiziune, e total pe dinafară în acest domeniu, vrea să pară şi ea o deontoloagă numai că i se vede falsitatea.

  3. anca Says:

    ooo,in sfarsit scrie cineva despre fatuca asta! 😆
    moartea audientei,nu pot sa ma uit la ea!!! 👿
    poa’ sa vorbeasca despre orice! nu place la mine si pace!! 😆

  4. lucia Says:

    @anca @chat
    Ce rau imi pare,ca nu pot sa fiu in aceeasi barca cu voi!
    Adica ,nu stiu cine-i tipa aia,ca la ora aia nu pot sa ma uit la televizor.
    In rest…Doamne ocroteste-i pe romani! Blogosfera violeta versus PONTA-SARBU-UDREA- COCOS……COTRO.

  5. harlau625 Says:

    La Antena 3 a fost un audit “englezesc”, care a analizat fiecare emisiune si persoana implicata. Au dat afara o multime de redactori si prezentatori, unii, vedete cunoscute si apreciate. Ce a ramas dupa”audit” se vede. Antena 3 si Antena 1, usoooor se duc la vale. Cei care faceau ratingul TV isi cauta serviciul. Au ramas doar cei fara pretentii la leafa. Rezultatul se vede in toate emisiunile. Pacat. Erau principala reduta impotriva dictaturii portocalii. Cu bine!

Leave a Reply

