Școala mea … de ping-pong

ORIZONTAL :

1) Periodic în orarul școlarului. 2) A face un transfer la școala de agronomie. 3) Bolnav fără scutireDeschide noi orizonturi. 4) O floare în politică … şi-n istorisirile saxonePoznașii lui Creangă. 5) Valea Cibinului ! – Ban de se luă de turci (pl.). 6) Tonul care face muzica – Culoare la desen (var.) – Deschide penarul ! 7) Trasul la fiare (din fire) – E timpul pentru lecții. 8.) Garantat … (E VANGHELIE ?)  – Uitatul la alții. 9) Imagine sfântă (dim.) – Unu … din zece ! 10) Niște fete cucuiete – Uneori are probleme la treaptă.

VERTICAL :

1) Nesocotirea celor sfinte (pl.). 2) Elemente din aria trapezului. 3) Preșcolari – Rege cu frică de Dumnezeu. 4) Domnișoara de (la) latină ! – Au o vastă cultură. 5) Prietenul doamnei de franceză – Cu apucături obișnuite. 6) Schimbarea la față – Tors gol ! 7) Un cal în catalog ! – Arta poetică – Limba broaștei. 8.) Pre…nume ! (nehotărât mai sunt când e vorba de pronume)Subiect la anatomie. 9) Un albastru infinitLuna vacanțelor de primăvară (pop.). 10) Limba romană.

Dicționar : IBI, GUAȘ, AMI.

Soluția :

Tags: , ,

30 Responses to “Școala mea … de ping-pong”

  1. Andi Says:

    Niciodată nu m-a bucurat mai tare vreun ping! Îmi plac jocurile inteligente!! Mulțumesc, rămân datoare, sir!

  2. Pitikul Jenika Says:

    Maestre…
    Deosebit de flatat ma simt….
    🙂
    Multumesc pentru jocul de …cuvinte!

  3. daurel Says:

    SUT(ul) bine plasat, este un salt binevenit spre noi orizonturi; Trimiterea la Diacritica mi-a facut o alta bucurie. Felicitari!

  4. Lady A Says:

    @Pisoi_negru! ce placere!
    Fain de tot! Multumesc 🙂

  5. Pandele a trecut la inDEPENDENTI??? « Hai ca se poate! Says:

    […] ciudat mi se pare si faptul ca, noua formatiune politica care sta sa se formeze si care din cat am inteles eu, doreste sa reprezinte „noua stanga” a politicii romanesti, sprijina PDL-ul care […]

    • Chat Noir Says:

      Pan Dele(gatul) la congres a arătat cine s-a aflat în spatele provocărilor cu țigăncile, urmăririle și panourile anti PSD și anti Geoană.

  6. Mirozna văduvei vopsite – 11 « Ioan Usca Says:

    […] Peride, Narcis, Link-Ping, Anavero, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Aby, Melami, Răzvanrc, Rebusache, Cella, Gabi123, Noaptea Iguanei, Caramea, Ana Usca, Theodora Marinescu, Laura, Mirela Pete, […]

  7. Ada Rus Says:

    Ce mai pot să spun? Mă-nclin. 🙂

  8. teonegura Says:

    Eugen, esti si priceput, si mai ai si rabdare… Ba mai esti si generos. Asa ca-ti multumesc frumos… compania ma onoreaza.

  9. Gabriela Savitsky Says:

    Nu m-aș fi gândit la o asemenea formulă de ping nicicând. 🙂
    Felicitări.
    Nu degeaba-ți zice Rebusache. 😉

  10. Patruzeci de mucenici IV « Gabriela Savitsky Says:

    […] La ușă, un grup numeros saluta, flutura mâini, trimitea bezele. Sosiseră Expertul Gigi, Rebusache, Răzvan („De ce și-o fi zicând și rc?” – se întrebă Vania), Dispecerul care […]

  11. Ritualuri de expunere.Luni « Andi Bob Says:

    […] Regina José Galindo.Urgente. Știu că e nerecomandată minorilor, pot să merg și […]

  12. Dan Chichernea Says:

    Originală linkuirea 🙂
    Mulţumesc mult !

  13. diacritica Says:

    Chat Noir, habar n-aveam că pluralul de la “iadă” e “iede”!! 😀

    (Thanks!)

    • Chat Noir Says:

      Eu îți mulțumesc pentru ceea ce scrii !
      Pluralul la iadă l-am descoperit acum vreo 16 ani când am avut un mic moment de glorie … la o întâlnire a rebusistilor, la regretatul Toma Michinici, un coleg a întrebat cum e corect … iadei sau iedei … atunci m-am umflat în pene și i-am spus să caute în dicționar pluralul la iadă pentru că substantivele feminine fac, de regulă, genitivul (dativul) singular din pluralul nearticulat plus terminația “i”. 🙂

  14. diacritica Says:

    Hehe, pe vremuri dezlegam şi eu careuri de-ale lui Toma Michinici. 🙂

    (Chiar aşa, de ce m-oi fi lăsat de rebus?! Mă gândesc că poate-i din cauză că mama e addicted şi trebuie să fie o medie decentă în familie. 😀 )

  15. Care-i pluralul de la “ied”? « diacritica Says:

    […] Care-i pluralul de la “ied”? By diacritica Că pluralul de la iadă e iede, asta am aflat-o de la amicu’ Chat Noir. […]

  16. Pandele a trecut la inDEPENDENTI??? Says:

    […] ciudat mi se pare si faptul ca, noua formatiune politica care sta sa se formeze si care din cat am inteles eu, doreste sa reprezinte „noua stanga” a politicii romanesti, sprijina PDL-ul care […]

Leave a Reply

