Slab la constituție

Nu-s slab la constituție. Nevastă-mea susține că am făcut chiar burtă dar eu o contrazic spunându-i că asta nu-i burtă ci investiție. Iar în timp de criză, cum zice boBOCul … investițiile-s baza. Și asta mă face să-i înțeleg acum pe cei care au o constituție labilă. Pe foametea asta e momentul să vorbim de modernizarea României. Așa că cei care vor fortificarea constituției lor slăbite de atacurile nesimțite ale crizei biliare (adică de la bilă) se vor hrăni pe viitor cu articole mai sănătoase. Articole din constituție, bineînțeles, că de mâncare ne vom ocupa după ce “terminăm” constituția. Și pentru că nu se poate numai cu muncă, muncă și iar muncă ni se va oferi și puțin circ. Oh, nu … nu pâine și circ ci constituție și circ. De fapt circul a început de ieri cu cei trei mari clovni în apariții glamuroase.

1. Băsescu i-a primit la Cotroceni pe figuranții din opoziție și a fost de acord cu ei în ceea ce privește partidul dependenților de vânzări anterioare declarând “Urăsc trădarea dar iubesc pe trădători !”

2. Boc s-a dus în parlament și … fiindcă i-au murit lăudătorii … ne-a servit o clănțăneală la repezeală cu mărețele realizări ale guvernării sale.

3. Udrea s-a hotărât … din banii luați de la Olguța Vasilescu va oferi națiunii trei lucruri … o fundație pentru apărarea ziariștilor, o fundă ție, cititorule și un fund mai mare domniei sale, care să încapă în două luntrii, la guvern și la partid.

23 Responses to “Slab la constituție”

  1. World of Solitaire Says:

    Excelent pamflet;delectare de elita; felicitari si multumesc,;pt rafinamentul expunerii!stilul, este de-adreptul, aristocratic!

  2. World of Solitaire Says:

    Multumesc.Si la fel,pentru cei dragi,implicit dragii lor.Recunosc, imi plac minunile,si mai ales, sa le descopar eu, in fasa;chiar daca ajutat! Ultima mea minune, descoperita cu ajutorul unei flori este un minunat Crin galben.Si, mai putin poetic, i-as adresa urareaSa ne traiasca, si sa ne sporeasca avutia nationala!Cu bine!

  3. Marius Ola Says:

    Şi eu care credeam că nu mai apuc funda aceea… 🙂

  4. cristian Says:

    am vrut si eu sa scriu ceva despre CifraBoc, da’ mi-a fost lene;
    insa nu voi rata oportunitatea, fiindca am idei 🙂

  5. daurel Says:

    M-am tot gandit; aveti dreptate; nu-i cine sa modifice constitutia cu simt de raspundere.

  6. mirko Says:

    burta se cheama self respect! toti burtosii de prin parlament se respecta! basea nu are burta, pe el il respecta fo 5 mil de amariti, care acum ies in strada! pe rind!

  7. Ritualurile invidiei. Martiriul perfecțiunii « Andi Bob Says:

    […] să fie privit cu plăcere și totală înțelegere?? Un contre-emploi atât de inspirat induce simpatia publicului pentru personajul detestabil, care tot încearcă să-și justifice puseele de […]

  8. Andi Says:

    La punctul 1, în limitele cunoscute.
    La 2, poate mută capitala. La altceva nu-l cred.
    3 e colosal deja! 🙂

  9. Miron Says:

    Iata ce am gasit pentru portocalii lui Base! http://www.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ&feature=related

  10. teonegura Says:

    Asa o s-o doara pe coana in doua…funde. Sau era funduri? Oricum, noi suntem dedesubt.

  11. sebra Says:

    Ne cadoriseşte Udrea cu fund(e)?? 😀

  12. Oana Says:

    Pentru a incapea si la guvern si la partid cu siguranta nu ai nevoie de un fund mare ci de multa inteligenta si experienta. Aspect pe care Elena Udrea il indeplineste. Cat despre primul criteriu am dubii ca il va indeplinii vreodata. Daca va indoiti de frumusetea Elenei puti achizitiona noua papusa Udrea. Se afla la targul de turism de la Palatul Parlamentului si este foarte, foarte frumoasa.

Leave a Reply

