Băieții cu ochi albaștri

Am avut o experiență ciudată cu securitatea. În ziua în care am împlinit 18 ani m-am trezit acasă cu doi indivizi care mi-au propus să merg la școala de ofițeri de securitate. La refuzul meu au încercat în lunile următoare să facă presiuni asupra părinților. E adevărat că eram un elev eminent dar “origine sănătoasă” nu prea aveam așa că, privind retrospectiv, nu înțeleg ce le cășunase pe mine. După ce am luat examenul de admitere la Academia Tehnică Militară, pe tot parcursul celor 5 ani de facultate au continuat presiunile ca să semnez pentru transferul la securitate. Nu știu de ce am refuzat (cred, totuși, că din bun simț) mai ales că din fiecare grupă erau deja 1-2 studenți (de obicei cei mai buni) care semnaseră. După terminarea facultății și repartiția la Timișoara au continuat să mă agaseze cu cereri, de astă dată de a lucra pentru ei rămânând în cadrul armatei. Deoarece am persistat în refuzul meu am fost “pedepsit” prin mutarea la Cumpăna, în județul Constanța, la construcția canalului Dunărea – Marea Neagră. Apoi am fost lăsat în pace (cu o mică încercare în decembrie 1989) până prin anul 2000 când serviciile au început din nou să aibă un cuvânt de spus în armată. Numai că de acum eram deja comandant și presiunile au fost mai timide și de altă natură.

Această continuă încercare a lor de racolare m-a făcut să ajung la performanța de a recunoaște un lucrător al “serviciilor” de la o poștă. Cred că în 9 cazuri din 10 i-am “descoperit” înainte de a avea confirmarea “oficială” că sunt ofițeri acoperiți. Uitându-mă acum la membrii Partidului Dependenților de Vânzări Anterioare nu pot să nu observ că, după comportament, limbaj și deprinderi aproape toți sunt foști, actuali sau viitori lucrători ai serviciilor secrete. De altfel, dezertarea lor din PSD și PNL nu este altceva decât o mișcare de strângere a rândurilor în jurul conducătorului iubit (să nu credeți că acesta este Băsescu … poate vremelnic să fie … ei iubesc doar puterea). Doar în PD-L mai întâlnim un număr comparabil de băieți deștepți (cu ochi albaștri). Să nu vă faceți iluzii că în PSD și PNL n-a mai rămas nici unul. Nu fac ei greșeala asta.

P.S. Probabil că acum aș fi arătat ca în imaginea de la începutul postării dacă răspundeam pozitiv la cererile lor.

7 Responses to “Băieții cu ochi albaștri”

  1. mirko Says:

    se pare ca ai si tu 7-9 vieti! n-ai fost singurul!

  2. lucia.alexandru Says:

    Sa nu te superi,Chat,nu ma pot concentra la text ,ca ma innebunesc cei doi ochi albastri de mai sus.Bestiali! 🙂

  3. daurel Says:

    Cautau flacai cu carisma; pe mine m-au incercat numai odata…la 24 de ani.

  4. apartments for rent boston Says:

    Thanks for this post. I definitely agree with what you are saying. I have been talking about this subject a lot lately with my father so hopefully this will get him to see my point of view. Fingers crossed!

Leave a Reply

