Cod portocaliu

M-am născut la Șimleu Silvaniei. Am trăit de la trei la optsprezece ani în Turnu Severin. Mama îmi povestea că atunci când locuiam în Șimleu și m-a dus la ștrand … am găsit un înecat în Crasna. Cei de la TV îmi spun că e cod portocaliu pe Crasna. E portocaliu spre căcăniu aș spune … și că mortu’ e în casă. Acum totul a reintrat în normalu’ hoților udrescieni, videni, blăgoieni și berceni. Se vorbește la televiziuni despre ședința de guvern … care guvern ? Mergem înainte ? Să mai am speranță ?

One Response to “Cod portocaliu”

  1. StropiDeSuflet Says:

    Speranţa moare ultima, se zice ca ar fi spus cineva vorba asta pe care o preiau vrând să mă agăţ şi eu de … o speranţă. (Care speranţă? In cine speranţă? Poate în noi, cei care mai suntem încă oameni, că neoameni… berechet, mai ales la vârf!!)

Leave a Reply

