Duduie … furturile ?

Aș da 25% din pensia mea (nesimțită, după cum a zis Boc, dar plătită cu sănătatea, după mine) dacă aș ști că banii nu se vor duce pe cheltuielile vuittoniste ale duduii sau pe tupeiștii gen Hoară. Eu am dat țării Transfăgărășanul și canalul Dunărea-Marea Neagră … le puteți pipăi. Podul de la Agigea a fost făcut și cu eforturi din partea mea. Când n-am mai putut lucra pe șantiere mi-am luat a doua specialitate în informatică și am făcut softuri care și acum se folosesc. Acum, guvernanții învrăjbesc angajații din mediul privat cu cei din mediul bugetar. Asta e problema ? Eu cred că furturile nesimțite ale duduii videne, viclene și bercene sunt cauza prăbușirii noastre. Și, bineînțeles, oblăduirea băsisto-tir(an)oidiană. Nu mai vorbesc de micimea bocciilor antinaționaliști.

2 Responses to “Duduie … furturile ?”

  1. Astazi, 19 mai 2010, in Piata Victoriei am ales sa fim solidari intre noi « Hai ca se poate! Says:

    […] Chat Noir […]

  2. World of Solitaire Says:

    Smolly,
    Nu mai ramane decat sa fii sincer cu tine insuti, si sa recunosti ca printre confrati ai si niste imbecili,care i-au votat pe acesti prea gloriosi .Si sa-ti exprimi convingerea, ca aceeasi hoarda de retardati instabili, dintr-o toana anticomunista, cu care au fost imbecilizati, ii vor readuce la putere, intr-o veselie dizarmonica.Ca sa ma insanatosesc, am nevoie sa -mi recunosc boala, si sa accept sa iau pilula vindecatoare. Ar fi criteriul adevarului, ca incep sa doresc sa ies din anormalitatea in care am fost aruncat, folosindu-mi-se tare congenitale.

Leave a Reply

