Securiștii de la Realitatea

Ora 12.10 – Securiștii de la “Realitatea” transmit “Mitingul blochează capitala” – altfel, după ei, nu se mai întâmplă nimic în capitală.

Îi fute grija de cum ne afectează pe noi, bucureștenii, mitingul … ne cer păreri … părerea mea – manipulați ca pe vremea împușcatului.

Plecasem de pe A3 unde Pieleanu făcea apologia mafioților Blaga, Videanu și Berceanu care ar trebui să aibă un cuvânt mai puternic în PD-L. Doamne ce televiziuni și locuitori avem.

“Realitatea” vorbește în continuare despre alte subiecte … salariații privați contra celor bugetari … mamăăăă ce tehnică au chiar și acum. Nesimțiții aștia trebuie penalizați cumva. Afișează mare, tot timpul, “Miting în Piața Victoriei până la ora 13.00”. Ce-i fute grija de ora 13.00. Nu vă mai spun ce imagini sugestive dau … câțiva participanți la demonstrație sar și se distrează … bineînțeles că doar aceste cadre le dau. Apoi, din elicopter, dau imagini de pe lângă miting … străzi mărginașe în care nu este nimeni. Pe pizdulicea lui Diaconescu o fute grija pulălăului … e o soluție un guvern de tehnocrați ? Apoi iar imagini de pe lângă miting … câțiva pleacă … bineînțeles că sunt prezentați cu lux de imagini.

Hoară continuă să sfideze și să incite la violență. Ce caută el la un miting împotriva puterii ? Parcă era o demonstrație a celor care sunt împotriva guvernanților, nu a pupincuriștilor lui Băsescu. Iese acum cu ajutorul jandarmilor din mijlocul demonstranților.

Am văzut reclame la “Realitatea cât pentru o săptămână”. Scot bani și când manipulează. Băieți deștepți – apropo – am avut probleme cu NET-ul în ultimele ore, cât am comentat pe aici, cât n-am avut în ultimii 2 ani. Cei de la “Realitatea” au probleme doar cu traficul. Mamăăăă ce grijulii sunt. Cristi Zărescu nu dă informații de cum putem pleca din capitală. Eu unul nu plec. Au început să vorbească despre guvern, Boc, Băsescu și cum se întâlnesc ei, după-amiază, să rezolve problemele. Securiștii nu se dezmint. Au tehnică. Îl dau pe unul din foștii independenți care acum se duce, zice el, la liberali. Sper ca liberalii să nu-l primească sau să iasă și să spună că asta e manipulare. Doar alegerile generale sunt soluția, chiar dacă pierdem câteva luni în care s-ar putea lua măsuri concrete de ieșire din criză. Oricum guvernul actual nu va lua nici-o măsură.

Se încearcă acum difuzarea răspunderii către toți politicienii … de parcă liberalii ar fi fost la putere în ultimele 15 luni. Pizdulicea lui Diaconescu face apologia lui Băsescu … el a rezolvat problemele în ultimele luni. Unde le găsesc oare ? Și ce tupeu au … nu că cele de la A3 ar fi mai breze.

Alte imagini de la miting … în mijlocul pieței sunt doar câțiva demonstranți … pe margini sunt grupuri compacte (văd la A3, pe celălalt televizor). Bineînțeles că “Realitatea” dă doar imagini de unde sunt mai puțini demonstranți. Acum dau imagini cu cei câțiva care dansează … televiziune de maneliști.

P.S.1. Nu mă înjurați că nu-s la miting … sunt bolnav … n-am mai ieșit de 2 luni din casă decât pentru analize, radiografii, ecografii, etc.

P.S.2. Rezultatul mitingului nu e încurajator … absenții din media (Boc, Udrea, Berceanu & Co.) vor rămâne lipiți de șmenuri.

P.S.3. Singura soluție … alegeri generale (președinte și parlament) … precedate de grevă generală, dacă e cazul. Să ne întoarcem la popor, cum îi place tiranului !

8 Responses to “Securiștii de la Realitatea”

  1. Marius Ola Says:

    Adicătelea, tot un fel de băsişti, dar sub acoperire…

  2. teonegura Says:

    Sanatate multa, draga Eugen! Ai perfecta dreptate in tot ce spui, lucrez si eu in media, insa cu mine-au rezolvat rapid problema: mi-au taiat curentul timp de 3 ore, exact cat e emisiunea mea de la radio, pentru niste lucrari…de intretinere. Nu-i nimic, o sa spun maine ce-aveam de spus. Sic!

    • Chat Noir Says:

      Mulțumesc Teo ! Cât voi trăi voi spera ! 🙂 Mi-a dispărut postarea … când am postat o copie … mi-a reapărut cea veche … deh, metehne vechi cu mijloace noi.

  3. Dan Chichernea Says:

    Sănătate maximă în primul rând. În al doilea, îţi ofer o mică mostră din Timişoara anului 2010.
    Sincer, ca timişorean, mi-e ruşine.

    • Chat Noir Says:

      În Timișoara mi-am ales repartiția după terminarea facultății … e cel mai real oraș din țară … și deși nu mi-a plăcut niciodată Bucureștiul (unde am făcut facultatea) Dumnezeu a hotărât că trebuie să revin aici, unde nevastă-mea și fiu-meu zic că e cel mai bine. Acum m-am obișnuit și eu și conform principiului … e cel mai bine acolo unde trăiești … n-aș mai pleca … deși nostalgii am. Mulțumesc pentru urări. Nu mor roș-albaștrii când vor câinii. Mi-aș dori ca echipele din București să mai însemne ceva în următorii ani în fotbal. Na, că m-am făcut bucureștean ! 🙂

  4. Florin Matei Says:

    Bunule Eugen, îţi dau perfectă dreptate, îţi înţeleg pe deplin năduful şi îţi aprob răbufnirile. De ce? Pentru că asemenea sentimente încerc şi eu. Uneori am o aşa lehamite, un aşa simţământ de zădărnicie (mai ales când îmi văd o parte din compatrioţi hrănind Ursul…), că sunt tentat să abandonez totul. Dar rezist!… Rezist, deşi nu mai sunt tânăr, deşi sunt mereu minoritar în ţara asta, deşi mulţi îmi calcă-n picioare şi-mi scuipă puţinele principii pe care le am…
    Privesc şi eu atent ce se întâmplă în ţara. Prin intermediul televizorului. Ascultă ce-ţi spun: în curând va mai rămâne să se bată cu Stalinoizii de la Putere (pe care nu-i va da jos niciun miting de un milion de oameni) doar un post de televiziune: Antena 3! Restul, inclusiv draga de Realitatea, vor îngroşa rândurile aclamatorilor şi ale aplaudacilor.
    Să te faci bine, avem nevoie de tine, fie şi pentru abnegaţia cu care îţi aperi convingerile, fie şi pentru cerbicia cu care îţi promovezi ideile (bune).

    • Chat Noir Says:

      Mulțumesc de încurajări Florine ! Azi m-am simțit un pic mai bine 🙂 M-am cam lăsat dus de val. Dar nu m-am mai putut stăpâni.

Leave a Reply

