Fifteen cent

Avem nevoie de o centură de siguranță zicea marele cârpaci. Avem nevoie de o curea lată ne cânta micul pupincurist. Avem nevoie de de o centură de castitate zicea mica lipitoare de afișe cu Salvador Dali. E nevoie de o femeie prim ministru pe șoseaua de centură clama sugătoarea sugativei whiskensiene. Acum au nevoie de fifteen cent din pensia mea.

Dau cei 15% din pensia mea doar dacă Băsescu, Boc, Udrea, Videanu, Berceanu, Blaga & co. sunt duși să spargă piatră pe șoseaua de centură a Clujului. Dă cineva mai mult ?

5 Responses to “Fifteen cent”

  1. Florin Matei Says:

    Trei amendamente am:
    1) Cureaua e mai mult strânsă şi mai puţin lată
    2) Centura nu e de castitate, ci de falsitate
    3) Nevoia e de cenzură de siguranţă. Să afle norodul doar ce trebuie să afle.

  2. daurel Says:

    Basescu a primit mereu ce-a cerut…Pana acum…Totul are o limita! PS. Centura-i o limita.

  3. harlau625 Says:

    Colega, refa te rog calculele. Iti vor lua 15% pana la 1000 de lei si 31% peste 1000 de lei!

  4. When love it’s so possible « Andi Bob Says:

    […] divine/ primite în alb/ pe care nu le-am folosit…” (George Vigdor), dar îmi iubesc toate poemele și absolut toate fotografiile care s-au născut din eșecul meu sentimental. There’s plenty […]

  5. mirko Says:

    cu regret, bugetar nu sint, pensionar eheeei, nu cred sa ajung, asa ca ce pot sa le dau este doar un singur lucru, cu scuze: muuuuuie bey nesimtitilor, si aia pe bani grei!

Leave a Reply

