Nu mă pot abține …

Roberta Anastase face apel la colegii ei ca să se abțină de la vot în “cestiunea” cu moțiunea …

Robertă, eşti belă, eşti chiar florelinte,
Ş-a tale beleţe mă scoate din minte!
Eşti belă! şi chipu-ţi treptat se belesce,
Şi anima-mi, belo, amând vestezesce!
Te am cu păşiune, te am cu ardoare
Ş-amoarea-mi vibrează lâng-a ta putoare,
Te am, şi de-acuma viaţa mea toată
Va fi pentru tine oficiolată!
(prelucrare după Vasile Alecsandri).

Le-a trebuit mult timp, atât politicienilor cât și comentatorilor TV ca să observe că sunt importante doar voturile în favoarea moțiunii. Discursul cu … să se vadă la televizor de către întregul popor cum o să voteze fiecare pedelist … a fost o idioțenie de la început. Până și Roberta a putut să găsească soluția … abținerea de la vot (mai ales că astfel sunt mai bine controlați portocaliii, nici o trădare nu se poate produce). Oare la cei din opoziție există vreo persoană care vede un pic mai departe decât Roberta Hudă, această Emil Hood pe dos (, care ia de la săraci și dă la bogați) a politicii românești ?

P.S. Dan Ilie “Noriega” pleacă din PNL … oare de ce nu mă mir ?

10 Responses to “Nu mă pot abține …”

  1. Geocer Says:

    Mda, e tare gagica !

  2. Petrisor Says:

    Foarte tare. Roberta, Roberta, te mananca pielea 🙂

  3. matilda Says:

    E tare… proasta !
    Daca are titlu de miss trebuie sa aiba si cap cu ceva inauntru ?

  4. mirko Says:

    asta a fost miss? ca acu’ zice dinsa “mi-s cea mai tare, da-n care parcare” ?

  5. World of Solitaire Says:

    Nici eu, nu m-as putea abtine; de ce sa fiu glumet;
    am vazut, tot la tine, ca si Boc, langa ea, s-a ridicat pe varfuri;
    oare…, unde voia sa ajunga?

Leave a Reply

