Jegoșii

Întotdeauna, după o perioadă când portocaliii și mai nou uneperiștii se ascund în gaură de șarpe, reapar mai agresivi și mai nesimțiți pe posturile de știri. De obicei sunt trimiși la înaintare jegoșii.

Marius Spânu - PD-L

Radu F. Alexandru - PD-L

Liviu Câmpanu - UNPR

Mă uit acum la Gabi Firea. Are doi invitați Valeriu Steriu (UNPR) și Vasile Gherasim (PD-L) care mi-au părut în prima parte a emisiunii oameni echilibrați. Mare greșeală … “jegoșenia” iese întotdeauna la suprafață.

Vasile Gherasim - PD-L

Valeriu Steriu - UNPR

Și șeful jegoșilor la Realitatea …

Alin Popoviciu - PD-L

Și așa-zisul ziarist care m-a făcut să apelez la metoclopramid …

Costi Rogozanu - ziarist independent portocaliu

5 Responses to “Jegoșii”

  1. Florin Matei Says:

    Jegoşi, infecţi şi trădători. Zerouri barate. Jagardele.

  2. CUM II DESTEPTAM PE PROSTI « Hai ca se poate! Says:

    […] Al doilea motiv a fost acela ca parintii mei pensioanari sunt prea batrani si bolnavi ca sa iasa si ei in strada si am considerat normal sa ii reprezint. […]

  3. brad Says:

    …te intrebi de unde mai apar …intr-o vreme, nu mai incapeai de sinistrul Urban, cel mai tanar bla-bla …
    … multi infecti in tara asta …

  4. StropiDeSuflet Says:

    Am sperat din tot sufletul că vom scăpa de ei, dar … n-a fost să fie! Iarba rea nu piere!
    Te-aş invita, dacă vrei să scapi puţin de angoasele portoocalii, aici:http://stropidesuflet.wordpress.com/2010/06/17/intoarcere-in-locul-natal/ . Am încercat să mai schimb cate ceva din stilul cu care v-am obişnuit.

  5. daurel Says:

    Nici n-ar trebui pomeniti… satanistii!

Leave a Reply

