Dușmanu’ țării

Am aflat … sunt și dușman al țării … toți cei care o critică pe Elena Udrea fac parte din această categorie … opinia salamandrei portocalii din imaginea de mai jos (Marius Spânu) exprimată în emisiunea Gabrielei Vrânceanu Firea din astă seară.

Elena Udrea = România ? Brand de țară – Elena Udrea e brand de România ? (BRAND s. n. aruncător de bombe sau mine, cu țeavă neghintuită în interior și traiectoria curbă.). Poate în mințile bolnave ale portocaliilor.

4 Responses to “Dușmanu’ țării”

  1. matilda Says:

    Înţeleg, îţi meriţi numele, doar eşti pisica neagră, nu ?
    Mărturisesc că şi eu sunt un mare duşman, uită că mă autodenunţ ! Deşi n-ar trebui, căci blogurile noastre oricum sunt citite de ” băieţi” .

  2. harlau625 Says:

    Colega. Te iei de un exponent portocaliu de acasa, din Harlau. In Harlau acest portocaliu este declarata persoana “non grata”. Cred ca fara politie si garda de corp nu va indrazni sa vina. A fost presedintele organizatiei PNL peoras. Harlaoanii l-au ghicit ca este (…..),orice comparatie este valabila! A trecut la PDL, ducand la dizolvarea organizatiei PNL (acum nici sediu nu mai are). A candidat de patru ori la alegeri pentru primarie si nu a luat mai mult de 10 % din voturi. Ajungand parlamentar “de frunte” a divortat de sotie,profesoara in Harlau. Este considerat Vuvuzela de gradul I a PDL-ului in taierea salariilor si pensiilor. Daca intrebi pe cineva in Harlau de Spanu, risti sa fii injurat sau mai rau. Imi cer scuze in numele locuitorilor din Harlau, ca am dat tarii un asa politician ratat si slugarnic. Va rugam cetateni a Romaniei sa ne iertati!

    • Chat Noir Says:

      Mersi pentru informații. Mă hotărâsem să fiu mai calm și să nu mai postez când îi văd pe portocalii susținând inepții la TV … dar aseară n-am reușit 🙂

Leave a Reply

