Răhățel al IV-lea

Foto - Gândul

Am plâns la vederea iadului în care s-au născut pruncii. Am plâns la gândul iadului la care au fost condamnați iar, după moarte. Aș fi plâns în agora mea pustie … dar l-am văzut ieri pe Răhățel al IV-lea mândru nevoie mare pe centura Lugójului și m-am cutremurat. Atomul ăsta după ce că n-are minte n-are nici inimă. A reușit doar să se spele pe mâini (e pi lat și e pi cur) de toată tragedia arătând spre autoritățile locale.

2 Responses to “Răhățel al IV-lea”

  1. mirko Says:

    sa nu-l uitam pe prea imbuibatul !

Leave a Reply

