CUM SE CADE la pace cu moșneagul cumsecade

Foto - GândulFoto – Gândul

VREME trece, vreme vine și fata moșului nu mai avu răbdare.

– Îmi dai sau nu-mi dai mandatul de primă doamnă ?

NU-ȚI dau, veni răspunsul și fata supărată fugi într-o TABĂRĂ peste mĂRI. TONe de lacrimi vărsă ea care Ialomiță se făcură și pe moșul anunțară de necazul ei.

– Iar făcu BOT, ÎS sătul de mutrele dumneaei.

Și totuși ca s-o îmbuneze îi trimise daruri … din jad un prea scump șarpe BOA, GIUvaericale fără număr și un răvășel cu următoarele rânduri de împăcare :

“HeI, ALO MIȚI, ANU‘ nou îți va aduce și ceea ce îți dorești … un mandat de primă doamnă”

Și atunci ea, bucuroasă, încălecă pe-o șea și ne cântă povestea așa :

Voi fi primă minisTRĂ/IANuarie să vină/BĂ SE SCUză moșneagul/Că n-are nici-o vină/Doar eu sunt cea di’vină.

NotăGăsiți în povestea de mai sus numele celor mai noi șase miniștri din guvernul Boc precum și numele viitorului prim ministru și al celui care o va numi 🙂

11 Responses to “CUM SE CADE la pace cu moșneagul cumsecade”

  1. daurel Says:

    Eu am gasit (inca) o sinistra…

  2. geocer Says:

    Misto jocuri de cuvinte.

  3. De unică folosinţă | Ioan Usca Says:

    […] Theodora Marinescu, Cristian Lisandru, Simion Cristian, Gabi123, Vlady, Elisa, Melami, Mirela Pete, Chat Noir, Dispecer Blogosferă, Onu, Cristian Dima, Supravieţuitor, Caius, Nataşa, Orfiv, Ana Usca, […]

  4. brad Says:

    Original !!!
    Altfel, circula “BĂ, SE SCUmpesc toate !”
    🙂

  5. Nunta II « World of Solitaire's Blog Says:

    […] s-a pierdut în vârtejul dezlănţuit de nuntaşi. N-am înţeles ce a vrut vară-mea. Pe mătuşa Vasiliu, n-am mai întâlnit-o dintr-o neglijenţă ce mă caracterizează […]

  6. Sus nădragii ! « Says:

    […] Chat Noir, Lucia, Matilda, Gabriela, Theodora, Diacritica, Lilick, Dramoleta, George, Geocer, Vania, Dan, […]

  7. cammely Says:

    Ca bine le ziceti, cu jalBA SE SCUtura in protap brand-ul fetii mosului!

Leave a Reply

