Purtătoarea de … cu … VÂNTUri

Iubesc Clujul, din copilărie, din dragoste pentru mama mea și din istorisirile ei minunate. În prima sâmbătă de după primul meu salariu m-am urcat în tren și m-am dus să vizitez Clujul pe care nu-l mai văzusem până atunci. Și l-am iubit și mai mult, pe el și oamenii lui. Ieri văzând-o pe purtătoarea de cuvânt a IGPR cu ce tupeu justifica împușcarea unui sărman câine, fie el și BARON, fie el câinele unui baron al presei ȘOVăitoare, nu mi-am putut înfrâna curiozitatea (mai ales că mi se părea cunoscută impertinenta purtătoare de epoleți) să nu caut puțin pe NET. Și ce să vezi … surpriză … n-au găsit o purtătoare de cuvânt mai tupeistă, angajată politic și prea plecată slugă decât tot la Cluj. Oare Clujul meu iubit nu poate da și oameni cu bun simț ? Mai au mulți  purtători de VÂNTUri prezidențiale ?

Raluca Seucan

Mai multe aici și aici.

6 Responses to “Purtătoarea de … cu … VÂNTUri”

  1. Geocer Says:

    Arata bine tipa. Cred ca e marea ei calitate!

  2. Dar cu Baronul ce au avut? « Hai ca se poate! Says:

    […] se apara si explica incidentul. Potrivit Ralucai Seucan, purtator de cuvant al Politiei, anchetatorii nu au tras in cei doi caini, ci in pavaj, pentru ca animalele erau libere in curte si […]

  3. Lumina « M's blog Says:

    […] nu închideţi Păsări în Colivii de preţ, Le veţi schimba Cântarea şi Zborul în îngheţ, Lăsaţi-le să vină la mine la […]

  4. Dar cu Baronul ce au avut? Says:

    […] se apara si explica incidentul. Potrivit Ralucai Seucan, purtator de cuvant al Politiei, anchetatorii nu au tras in cei doi caini, ci in pavaj, pentru ca animalele erau libere in curte si […]

  5. Lumina … | Madi şi Onu Blog Says:

    […] nu închideţi Păsări în Colivii de preţ, Le veţi schimba Cântarea şi Zborul în îngheţ, Lăsaţi-le să vină la mine la […]

Leave a Reply

