Decalogul lui Băsescu

1.  BĂ SE SCUmpiră toate …

2.  BĂ SE SCUză hoția Robertei …

3.  BĂ SE SCUrtă speranța de viață …

4.  BĂ SE SCUti de taxe clientela portocalie …

5.  BĂ SE SCUturară nevoile peste oameni …

6.  BĂ SE SCUrmă în gunoaie …

7.  BĂ SE SCUipă pe Constituție …

8.  BĂ SE SCUfundă țara …

9.  BĂ SE SCUlă poporul …

10. BĂ SE SCUrge nisipul din clepsidra mandatului !

8 Responses to “Decalogul lui Băsescu”

  1. daurel Says:

    Acu ce-o sa mai inventeze?

  2. Darael Says:

    ba se scu-rma’n gunoaie dupa o bucata de paine 😦

    Scuze, dar nu pot sa ii scriu numele cu majuscule.

  3. falvorotarybids Says:

    Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

  4. Florin Matei Says:

    Schimbă-se scursura… se poate?

  5. Nedumerire … « Madi şi Onu Blog Says:

    […] ferme, ea m-a mustrat că nu e-n ordine starea mea, şi mi-a promis o carte care să mă ajute. Şi atât. Spre bucuria mea, cu aceeaşi grabă cu care-şi desfăşoară existenţa, mi-a şi adus-o […]

Leave a Reply

