Oi

Un păstor îşi mâna turma de oi pe o mioritică păşune când, dintr-un nor de praf, se intrupă un Jeep Cherokee nou nouţ lângă el. Şoferul, un tip tânăr într-un costum Hugo Boss, pantofi Gucci, ochelari de soare Ray Ban şi o cravată YSL, scoate capul pe fereastră şi zice :
– Mai bade, dacă îţi spun exact câte oi ai în turmă îmi dai una ?
Păstorul se uită la tânăr, se uită la turmă şi calm răspunde:
– Iți dau.
Tânărul parchează maşina, scoate laptopul, îl conectează la telefonul mobil, accesează NASA prin Internet, apoi satelitul GPS, scanează aria, deschide baza de date şi câteva pagini de EXCEL 60 pline de formule, apoi tipăreşte cu ultima generaţie de printer portabil un raport de 150 de pagini şi îi spune păstorului :
– Ai exact 1586 oi !
– Dreptu-i. A’ca poti să iei o oaie.
Și se uită senin la tânăr … care-şi alege oaia … o cară la maşină, apoi zice :
– Dacă io îţi spun un’e meri la slujbă, îmi dai oaia înapoi ?
– Da, de ce nu ?
– Eşti consoltant la govern …
– Așa este, dar cum ai ghicit ??
– Pai uite, răspunde păstorul, te-ai abătut pe aici fără ca nimeni să te cheme, ai cerut să fii plătit pentru o întrebare pe care eu nu ţi-am pus-o şi mi-ai dat o informaţie pe care eu o aveam ! Pa deasupra, habar nu ai pe ce lume trăiești !
– Cum ai ajuns la concluzia asta ?
– Pai, din tăte oile, tu ai ales cânele …

Thnx Manu !

4 Responses to “Oi”

  1. Şi eu? | Nataşa Says:

    […] facă vizite intempestive, Grişka participă la nu ştiu ce concurs, în vreme ce singură eu mă zbat pentru drepturile pisicilor, pentru propăşirea lor materială şi spirituală, pentru a ridica […]

  2. Oi « | ANGAJARI STUDIO VIDEOCHAT Says:

    […] se vedea articolul aici : Oi « Posted in CHAT | noiembrie 12th, […]

  3. daurel Says:

    Curat mioritic !

  4. Bianca Says:

    Salutare!
    Fa mi o vizita http://www.pinka.info/ si daca iti place , mi-as dori sa facem schimb de linkuri.
    Astept mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com
    Titlu Viata e frumoasa!
    Multumesc,
    Cu respect,
    Bianca,

Leave a Reply

