EMOTI(I) COANE … în WordPress

De obicei folosesc tastatura pentru a nu-mi cenzura emoțiile … ca-n tabelul de mai jos.

Emotii coane

Ce fac când nu vreau “emoticons” ? … folosesc tehnici “spațiale” văzute aici sau când spațiile mă copleșesc (sunt puțin agorafob) folosesc codul ASCII :  “& #41;” (fără ghilimele sau spații).” ca aici.

Greu în WordPress. Oare se poate găsi o cale mai ușoară așa cum am văzut pe alte platforme ? Mai am mult până să dau frâu liber emoțiilor !?

Am încercat să instalez ceva … rezultatul … mi-am virusat computerul. Dar acum am Windows 7 🙂 Și merge neașteptat de bine.

20 Responses to “EMOTI(I) COANE … în WordPress”

  1. cristian Says:

    asadar, sa comentam: 🙂 . 😀 , 😆 , 😉 … dar e tare greu, ca nici eu nu le am pe calculator 🙂

  2. Chat Noir Says:

    @Cristian
    Eu credeam că le am … dar la lecția cu blog-urile, “emoticoanele” (ca și la multe altele) am lipsit. Greu la recuperare … 🙂

  3. Lucia Verona Says:

    8)
    Mi-am propus să scriu o povestire numai din emoti(i)coane 🙂 Cînd voi avea timp… 😦

  4. Vania Says:

    Nu folosesc emoticoane, dar e bine de ştiut. Mai întreabă unul-altul…

  5. daurel Says:

    Pana la emoticoane, mai am… Daca as putea folosi diacritice ar fi un pic mai bine…Am promisiuni!

  6. harlau625 Says:

    La Multi Ani, Bucuresti! La a 550 ani de la prima atestare documentara. Bucurestiul are de toate, si mai bune si mai rele, doar un bun primar ii lipseste!

  7. mirko Says:

    emoticoane …bune cind nu-s rele, chestie de obisnuinta, da-mi plac si sensurile dublate- emoticon de care vrei!

  8. Jenika Says:

    E….uite asa mai invata omu cate ceva….
    :))

  9. Darael Says:

    Si fara mutunei se pot scrie lucruri minunate si incantatoare. Cateodata sunt bineveniti pentru un aspect mai vesel, pentru atmosfera, dar in 90% din cazuri nu sunt necesari.

    De, eu sunt mai clasic si ma uit mai mult la continut decat la aspect.

  10. evergreenstory Says:

    De-as avea memorie sa le retin, ce bine-ar fi!

  11. Darael Says:

    Evergreen poate sa retina usor pe : mrgreen : :mrgreen:

Leave a comment