Crima de la jubileu

Cartea Luciei. De mâine în chioşcuri. Nu uitaţi, se distribuie împreună cu revista FLACĂRA. Încă nu ies din casă așa că am rugat-o pe nevastă-mea să mi-o cumpere. Abia aștept s-o citesc !

Și pentru Vania, Matilda, Gabriela, Theodora, Lilick, Dramoleta, George, Geocer, Ana, Dan, Orfiv, Caius, Daurel, Onu, Madi, Zoe, Natașa, Mirko, Transildania, Andi, Sebra, Noaptea Iguanei, Roxana, Teo, Florin, Mișcarea Violet, Stropi de suflet, Flavius.

13 Responses to “Crima de la jubileu”

  1. daurel Says:

    Multumesc.

  2. StropiDeSuflet Says:

    Mulţumesc pentru atenţionare.

  3. Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 101 | Ana Usca Says:

    […] ajunge să se hrănească cu Duhul sfânt. […] (Cât priveşte cuvintele: mi s-a lipit osul de carne), aceasta înseamnă că toate oasele omului se fac unul; sau toate gândurile omului se fac unul […]

  4. Protestul | Ioan Usca Says:

    […] Alex Mazilu, Elisa, Orfiv, Nataşa, Caius, Ana Usca, Vania, Cristian Lisandru, Cristian Dima, Chat Noir, Supravieţuitor, Mirela Pete, […]

  5. PAT CALD « World of Solitaire's Blog Says:

    […] plângând, soţia tipului. Speriat, mă ridic şi o întreb ce s-a întâmplat. S-a aşezat pe pat, lângă mine, şi hohotind disperată, mi-a spus că el, soţul, i-a cerut, să se culce cu mine; […]

  6. Zvon | Nataşa Says:

    […] Pot mărturisi despre aceasta Mama, Tata, Vania, Caius, Orfiv, Ziarul, Cristian Dima, Elisa, Gabi, Chat Noir, Mirela Pete, Supravieţuitor, Călin Hera, Onu, Theodora Marinescu. This entry was posted in […]

  7. Walter Buchebner (1929-1964) – În patul dezamăgirii « Orfiv Says:

    […] dansez sub un astru de […]

  8. Întâlnire de gradul III | Caius Says:

    […] zis că mă cred pe mine: Cristian Lisandru, Elisa, Cristian Dima, Chat Noir, Mirela Pete, Ioan Sorin Usca, Ana Usca, Vania, Călin Hera, Oplisme, Deea, Tequila, Onu, Dispecer […]

  9. Lucia Verona Says:

    Mulţumesc mult, poate ne vedem la lansare!

  10. Geocer Says:

    Gata : am cumparat-o, am primit autograf de la d-na Lucia, am citit-o, am si scris despre ea. Sunt tare, este?

Leave a comment