Brânză împuțită

Regele șobolanilor portocalii … William Împuțitu’

7 Responses to “Brânză împuțită”

  1. Profesoara … « Madi şi Onu Blog Says:

    […] Copleşit de dramatismul clipei, m-am desprins cu grijă din strânsoarea braţelor Ghelcăi, încercând să mă ridic de pe scaun. Crezând probabil că vreau să plec, reacţia ei nu poate fi descrisă. Cu vocea sugrumată de emoţie, s-a năpustit asupra mea, cu o nouă încleştare, aproape strigând: “nu, nu pleca , nu vreau să te pierd din nou!”. Ce a urmat, nu-mi mai amintesc. Reţin că la reluare, lecţia a mers greu, de parcă eu eram profesorul. […]

  2. Divide et impera « Hai ca se poate! Says:

    […] World of Solitaire, Starea Natiunii, Ziarul lui Ipu,  Razvan, KinR, Teo, Mirela, Bibliotecarul, Chat Noir,  Gara pentru noi, […]

  3. Niels Schmecker Says:

    Wilhelm Tell… emea! 😆

  4. Misoginism … « Madi şi Onu Blog Says:

    […] delicat, din “vârful buzelor”,(precizez ferm: nu e vorba de postul amintit) este o dovadă de noncivilitate, care din păcate, ne caracterizează. În acest sens, nu mi s-a părut firească erudiţia […]

  5. CUTREMURUL « Madi şi Onu Blog Says:

    […] care o gândise ea. Carmen, a reuşit să fugă din sufragerie, unde priveau cu soţia, un film, la televizor. Se încolăcise cu mânuţele firave, de piciorul meu, când s-a declanşat …Urgia […]

  6. http://www.inspectagadgets.com Says:

    FREE SHIPPING!!…

    *REVIEW IT BEFORE YOU BUY IT WE PROVIDE A DIRECT LINK TO THE BIGGEST E-STORE AROUND, “AMAZON”!!…

  7. Divide et impera Says:

    […] World of Solitaire, Starea Natiunii, Ziarul lui Ipu,  Razvan, KinR, Teo, Mirela, Bibliotecarul, Chat Noir,  Gara pentru noi, Augustin Vizualizari […]

Leave a comment