Meteo

1216805518_8033cd86d6_o

Foto - Cristian-Eugen Nădrag

Meteo

ORIZONTAL :

1) Ciupește un pic gerul – Presiune atmosferică. 2) Vin din negura vremii. 3) Se poartă după cum bate vântul … pe sus (fem.) – Pseudonim al publicistului D.N.Mincev. 4) Cer schimbător. 5) Strat de omăt … la vârful OMU ! – Însoțită de tunete și fulgere. 6) Un fel de masă care se încălzește – Seninul cerului. 7) Gol de aer – Precipitații care îngheață (sg.). 8.) Vin … după topirea gheții (pl.) – Plouă în cele din urmă ! 9) Mediu ambiant până la luna noua – Descărcări … care liniștesc atmosfera (sg.). 10) Efectul ruperii de nori (masc.pl.).

VERTICAL :

1) Absoarbe umezeala din mediul înconjurător (vin, șampanie, lichior …) – Înălțat în tărie. 2) Pământul după potop (masc.pl.). 3) Precipitații … când se opresc – Timp favorabil umplerii hambarelor. 4) Se așterne alb ca zăpada (pl.). 5) Atmosfera înconjurătoare. 6) Ce ceață deasă, ah ce ceață deasă …. – Maxima vremii. 7) Viscolite pe la periferie ! – Crivăț pătrunzător ! – Oscilează între nivelul maxim și cel minim. 8.) Căldură mare – Încep topirile ! 9) Acoperit cu zăpadă – Statistica mediilor anuale. 10) Aer care îngheață (pl.).

Dicționar : DNM.

Soluția : 

catMeteo_s

Tags: , , , ,

24 Responses to “Meteo”

  1. CreveteL Says:

    :)) Tare…

  2. Vania Says:

    Curcubeul este, de regulă, benefic…

  3. Chat Noir Says:

    @ Vania
    Ăsta încă n-a învins … dar nici mult nu mai are.

  4. matilda Says:

    Bun careu, grozavă imaginea ! Să iasă odată curcubeul şi pe strada numită Romania…

  5. dramoleta Says:

    Frumoasa imagine! La cuvinte incrucisate nu ma pricep deloc 🙂

    • Chat Noir Says:

      Drami … nu prea mai am timp … sunt fermier acum 🙂 Ca să nu zică lumea că am dat bir cu fugiții mai fur o poză de la fiu-meu și o asortez la câte un careu.

  6. adarus Says:

    Mmm… ce-as vrea si eu sa fiu o bucatica din imaginea aceea. Ne potrivim, eu sunt cu intemperii, la fel ca pe orizontala careului tau. Cred ca nu as sti sa fiu fermier, dar mi-as gasi eu o utilitate pe-acolo. 🙂

  7. neinfectat de comunism Says:

    baga si un rebus politic..ar fi hazos…

    va astept la mine pe blog unde discutam cum O blogeritza de stanga ne roaga sa nu votam cu Basescu ca ne condamnam la moarte copiii…

    • Chat Noir Says:

      Lucrez la un careu politic …
      De data asta nu vin la tine pe blog. Sunt de acord cu blogger-ița de stânga. În turul doi votez cu oricine nu se numește Băsescu.

  8. sebra Says:

    “Aer care îngheață”=timiditate…e cea mai frumoasa din tot careul.
    Iar curcubeul e superb.

    • Chat Noir Says:

      Ai dreptate, e o definiție care sare peste media celorlalte. Mie-mi mai plac și cele pentru INTEMPERII, CAPRICIOȘI și RAI. Din păcate inspirația nu vine la comandă … 🙂

  9. cristian Says:

    frumoasa imagine si bun si careul…

  10. Lilick Says:

  11. teonegura Says:

    Iar de ne pisca vantul ori snoabe vijelii, sa diluam oftaturi innamolite-n minti, si sa uitam capricii risipitoare-n drum, sa fim toti, iarasi, Oameni, si sa poftim bun simt.

  12. mihai 4 Says:

    CRIN ANTONESCU, UN DOMN CARE ONOREAZĂ FEMEIA

  13. Andi Says:

    Nu se deschide fotografia 😦 , de careuri acum nu prea am timp, nu-mi ramane decat sa va urez o seara cat se poate de placuta si… o noapte senina. 🙂

Leave a comment