Am ales … răul cel mai mic ?

Aşa zicea Boc azi …

… eu mi-aminteam că i-am ales şi pe ăla mic şi pe ăla mare. E adevărat că ăla micu’ încearcă să-l întreacă pe capo di tutti capi. Asta-i omerta, pardon … oferta.

11 Responses to “Am ales … răul cel mai mic ?”

  1. Lilick Says:

    Ala mic la pachet cu ala mare. Sigur. :))

  2. harlau625 Says:

    Buna colega! Ca sa-i caracterizez prefer titlul de la articolul precedent! Numai bine si sanatate!

  3. Petrişor Says:

    @Lilick: la pachet şi la ofertă 🙂

  4. daurel Says:

    Pardon…omleta; din oua clocite…

  5. In atentia somerilor din Romania « Hai ca se poate! Says:

    […] de theodora0303 pe mai 10, 2010 Va propun sa iesim si noi la toate manifestatiile care vor avea loc in localitatile […]

  6. lucia Says:

    Daca ar fi ,intr-adevar ,procuratura, Gulliver..i-ar salta pe astia doi ,ca pe niste iepuri…

Leave a Reply

